Coming 2013
Azenidon McAnlis
Azenidon McAnlis estas Developer Advocate en Google enfokusigante
Chrome Ludoj kaj Indijena Kliento; Antaŭ tio, li estis sistemoj &
grafika programisto en la ludoj industrio laboras ĉe Blizzard, Microsoft
(Ensemble), kaj petroglifo.
Li ankaŭ pasigis 4 jarojn kiel kuna instruisto en SMU Guildhall la
lernejo por ludo evoluo, kie li instruis klasojn en math, fiziko,
grafiko, kaj samtempaj programado. Kiam li ne laboras kun partneroj, Colt pasigas sian tempon prepari por invado de giganto formikoj de la ekstera spaco.
Peter Lubbers
Peter Lubbers estas Programo Direktisto en Google en la Chrome Developer Rilatoj teamo kaj vivas kaj spiras HTML5.
Li estas la kunverkinto de Avantaĝo HTML5 Programado (Apress) kaj la
fondinto de la Sankta Francisko HTML5 User Group, la plej granda HTML5
Uzanto Grupo en la mondo. Denaska de Nederlando, Peter servis kiel Specialaj Fortoj comando en la Reĝa Nederlanda Verda Beretoj. En sia libera tempo Petro ŝatas salti el aviadiloj, bungee jumping-, kaj kurante ultra maratonojn.
Estu Bennett
Estu Bennett estas Instructor en Udacity kaj estas pasia pri uzi la
retejon por plibonigi la kvaliton de la edukado disponebla ĉiuj. Estu la fono estas en retejo programado, kaj li ŝatas dabble en funkcionala retejo programado. Kiam li ne laboras por plibonigi edukadon, Estu ŝatas kuri, ekskursoj, kaj preparante por la nepra zombie apokalipso.
Syllabus
Unueco 0 - Laŭvola HTML / Javascript akcidento kurson
Objekteman programadon, bonaj praktikoj, elpurigante kaj ilojUnueco 1 - Enkonduko al Canvas desegnadon
Enkonduko al Canvas, uzante bildoj, kaj atlasingUnueco 2 - Mapo desegnadon
Enpakas kaj farante sprites, kaj uzante triaj ilojUnueco 3 - Bazaj Eniro, uzado eventoj
Evento-bazita programado kaj la Javascript Eventon ModeloUnueco 4 - La ento hierarkio
Kial objektema modeloj estas grava, kion ento estas, kaj kiel reprezenti ludo objektojUnueco 5 - Box2D, kaj uzante eksteraj bibliotekoj
Kio estas fiziko motoron, kiom Box2D verkoj, kaj kiel interfaco al eksteraj Javaskripto bibliotekojUnueco 6 - Aldoni plurmedian
La SoundManager wrapper, prefetching, apogita formatojn kaj bonaj praktikojUnueco 7 - Asynchronous Loading
Kial asíncronos loading aferoj, kutimo aktivo caching kaj aktiva uzadoUnueco 8 - Altnivela Eniro kaj Okazaĵoj
Gamepad kaj kutimo eventojUnueco 9 - Aldoni menuon uzanto interfacoj al la ludo
Dom manipulado, impress.js, kaj transirojUnueco 10 - disfaldas via ludo
Toolchains, profilo kaj paŭsi iloj, kaj ludanto sperto
Nenhum comentário:
Postar um comentário