terça-feira, 1 de janeiro de 2013

HTML5 Ludo Disvolvado (cs255)

HTML5 Ludo Disvolvado (cs255)

Konstruaĵo Alta Performance Interretaj Aplikoj

Coming 2013

Azenidon McAnlis

Azenidon McAnlis estas Developer Advocate en Google enfokusigante Chrome Ludoj kaj Indijena Kliento; Antaŭ tio, li estis sistemoj & grafika programisto en la ludoj industrio laboras ĉe Blizzard, Microsoft (Ensemble), kaj petroglifo. Li ankaŭ pasigis 4 jarojn kiel kuna instruisto en SMU Guildhall la lernejo por ludo evoluo, kie li instruis klasojn en math, fiziko, grafiko, kaj samtempaj programado. Kiam li ne laboras kun partneroj, Colt pasigas sian tempon prepari por invado de giganto formikoj de la ekstera spaco.

Peter Lubbers

Peter Lubbers estas Programo Direktisto en Google en la Chrome Developer Rilatoj teamo kaj vivas kaj spiras HTML5. Li estas la kunverkinto de Avantaĝo HTML5 Programado (Apress) kaj la fondinto de la Sankta Francisko HTML5 User Group, la plej granda HTML5 Uzanto Grupo en la mondo. Denaska de Nederlando, Peter servis kiel Specialaj Fortoj comando en la Reĝa Nederlanda Verda Beretoj. En sia libera tempo Petro ŝatas salti el aviadiloj, bungee jumping-, kaj kurante ultra maratonojn.

Estu Bennett

Estu Bennett estas Instructor en Udacity kaj estas pasia pri uzi la retejon por plibonigi la kvaliton de la edukado disponebla ĉiuj. Estu la fono estas en retejo programado, kaj li ŝatas dabble en funkcionala retejo programado. Kiam li ne laboras por plibonigi edukadon, Estu ŝatas kuri, ekskursoj, kaj preparante por la nepra zombie apokalipso.

Syllabus


  • Unueco 0 - Laŭvola HTML / Javascript akcidento kurson

    Objekteman programadon, bonaj praktikoj, elpurigante kaj iloj
  • Unueco 1 - Enkonduko al Canvas desegnadon

    Enkonduko al Canvas, uzante bildoj, kaj atlasing
  • Unueco 2 - Mapo desegnadon

    Enpakas kaj farante sprites, kaj uzante triaj iloj
  • Unueco 3 - Bazaj Eniro, uzado eventoj

    Evento-bazita programado kaj la Javascript Eventon Modelo
  • Unueco 4 - La ento hierarkio

    Kial objektema modeloj estas grava, kion ento estas, kaj kiel reprezenti ludo objektoj
  • Unueco 5 - Box2D, kaj uzante eksteraj bibliotekoj

    Kio estas fiziko motoron, kiom Box2D verkoj, kaj kiel interfaco al eksteraj Javaskripto bibliotekoj
  • Unueco 6 - Aldoni plurmedian

    La SoundManager wrapper, prefetching, apogita formatojn kaj bonaj praktikoj
  • Unueco 7 - Asynchronous Loading

    Kial asíncronos loading aferoj, kutimo aktivo caching kaj aktiva uzado
  • Unueco 8 - Altnivela Eniro kaj Okazaĵoj

    Gamepad kaj kutimo eventoj
  • Unueco 9 - Aldoni menuon uzanto interfacoj al la ludo

    Dom manipulado, impress.js, kaj transiroj
  • Unueco 10 - disfaldas via ludo

    Toolchains, profilo kaj paŭsi iloj, kaj ludanto sperto

Nenhum comentário:

Postar um comentário